jueves, 23 de junio de 2011

ENCARA QUE...

Encara tinc temps de somniar,
encara que el somnis no es facen realitat;
encara tinc l'esperança de millorar,
encara que lluitar siga la meua veritat.

Encara tinc temps de canviar,
encara que el temps sense dubtar, haja passat;
encara tinc l'angoixa d'empitjorar,
encara que la victòria  m'haja saludat.

Encara tinc temps de la meua soledat deixar,
encara que l'actitud a elegir siga l'actualitat;
encara tinc el desitg de vore la meuva vida canviar,
encara que em faça pór el meu pas per una novetat.

Encara tinc temps de viure amb millor despertar,
encara que les matinades comencen sempre en igualdat;
encara tinc temps de veure una certesa sense saludar,
encara que sempre he viscut l'incertidumbre de la falsedat.

Autora: Rosa Mª Villalta

No hay comentarios:

Publicar un comentario