sábado, 18 de junio de 2011

ET VULL, AMOR

Amor, búscame fins a trobar-me;
trenca totes les cadenes i murs,
però no em deixes sense buscar-me,
perquè sin ti tot és molt dur.

Amor, tú tens els arrels del coratge,
la fesomia d'un altre dia amb ilusió,
la valentia i l'acció com rellotge,
i l'esperença i la gentileça en acció.

Amor, no em deixes a soles amb este món,
perquè tú tens el poder de la decisió,
el só de les meravelles amb gran don,
i perque et necessite valor i molta ilusió.

Amor, tú que vaig estar en els meus braços,
tú, que besares amb delicadeça els meus llavis,
prengueres amb fluidesa i senzillesa el meu cos,
no t'oblides que el meu buit, espera un avís.

Amor, tú que deixares la meua virginitat,
tú que encengueres el llum de la prosperitat,
tú, que deixares una petjada en la meua vida,
per favor, amor, pren promte el meu cor de veritat.

Autora: Rosa Mª Villalta

No hay comentarios:

Publicar un comentario