domingo, 12 de junio de 2011

¿QUÈ FAIG EN ESTA VIDA?

Estic viva, sí, i plena de pensaments;
pensaments confosos i contradictoris,
que me buiden el cor i l'ànima.
Estic desperta, sí, i plena de sentits,
sent tot el meu cos en un sol bàtec,
i es desperta la meua desesperança.
Estic més enllà que açí,
no tinc cap sentiment de lluita,
mes la angoixa es la meua companya,
i la soledat tan certa com el cel ras.
Veig el cel blau clar i m'agradaria somriure;
però no puc transmetre la gràcia i l'alegria,
perquè tan sols estic plena de molta malicia,
mes no tinc res que donar a la vida.
Veig la mort llunyana quan la vull propera,
la distància quan precise cercania;
veig molt lluny la lluita per millorar,
mes ja no me queda cap pensament que alimentar.
Ja no veig eixida per a la meua vida,
molts anys de lluita per a un nou despertar,
encara que fosc el dia s'endinsa,
estic açí escribint paraules plenes de derrota.

Autora: Rosa Mª Villalta


No hay comentarios:

Publicar un comentario