lunes, 13 de junio de 2011

UNA ALTRA MATINADA

Una altra matinada. Tinc por.
Sí, por de no fer el que dec;
encara que tot ho faig de cor,
cap cosa sé que he de fer.

Una altra matinada. Es real.
Sí, real son el bàtecs del cor,
encara que jo no tenga un ideal,
es cert que un dia comença de nou.

Una altra matinada. Angoixa.
Angoixa de vore a la gent,
gent que té molts coneixements,
i jo, com una formiga, no tic gens.

Una altra matinada. Dolor.
Dolor de veure un altre dia,
dolor de no vore llum alguna,
dolor de veure'm inútil ante el mon.

Una altra matinada. Un altre pensar.
El dia està ple de coses, potser,
encara que jo no aprecie el meu passar,
mes encara me falta molt per reconéixer.

Una altra matinada. Un altre lluitar.
Encara que no tinc forces es el que faré,
perquè la vida es una lluita sense parar,
i la meua debilitat, si no lluite, més gran.

Una altra matinada. Un altre despertar.
Açí estic a soles en les meues lletres,
a soles en noves petjades trobar,
mes si no les trobe, faré jo les meues.

Autora: Rosa Mª

No hay comentarios:

Publicar un comentario