jueves, 14 de julio de 2011

ESTIC...

ESTIC PLENA DE SENTIMENTS, DE DESITJOS,
ESTIC PLENA DE VIDA Y DE SENSACIONS,
NO PUC NEGAR AÇÓ A LA VIDA,
NO PUC ENGANYAR-ME EN LES ESTACIONS.

ESTIC PLENA DE NECESSITATS INMENSES,
TAL VOLTA NO LES PUGA PAL.LIAR, O POTSER SÍ,
ARA NO VULL REFUGIAR-ME EN LES LLÀGRIMES,
DONS EL TEMPS PASSA I VIURE ES EL MEU SÍ.

ESTIC PLENA DE LLÀSTIMA Y ANGOIXA, SÍ,
PERÒ DE RES SERVEIX PER A REBRE EL NOU DIA,
ARA, LES PENES LES DEIXE EN UN RACÓ,
PER A QUE ENTRE DE PLÉ L'ÀNIMA I L'IL.LUSIÓ.

ESTIC PLENA DE INMENSES SENSACIONS,
HUI NO VULL QUE PASSE EL DIA SENSE DETERMINACIÓ;
LES CONSEQÜENCIES, TAL VOLTA NO SIGUEN BONES,
PERÒ IMPORTANT ÉS QUE LI DONE A LA VIDA, REACCIÓ.

ESTIC PLENA ... PLENA I TAL VOLTA, BUIDA,
PERÒ NO VULL CAURE EN UN CARRER SENSE EXIDA,
MES TORNE AL MEU SEMBLANT MÉS INHÒSPIT,
ON LA VIDA ES BONDAT I FORÇA AMB ÉXIT.

ESTIC... ESTIC I NO SÉ PER ON VAIG,
PERÒ ENCARA QUE BUIDA O PLENA,
SÓC UNA XICOTETA GOTETA QUE CAU,
SENSE SABER SI LA MEUA ÀNIMA RENAIX.

Rosa Mª Villalta

3 comentarios:

  1. Tu belleza de dentro y de fuera
    es la que viste tus versos
    y a buen seguro tus sonrojos
    son del sol que llevas adentro.
    Desde Jaén fue un honor y un placer el visitar tu blog, feliz semana

    ResponderEliminar
  2. Rosita
    Yo también te quiero mucho
    Feliz día del amigo
    Muchos besos , Scarlet2807

    ResponderEliminar
  3. Muchas gracias Miguel de la T.P. por encontrar este blog y entender lo que pone en él.
    El placer y el honor es mío, y preciosas las palabras que me dedica.
    Un fuerte abrazo. Rosa.

    Mi querida Scarlet. Ya sabes cuánto te admiro y te quiero. Muchos besos. Rosa.

    ResponderEliminar