sábado, 9 de julio de 2011

UNA REFLEXIÓ DE L'ÀNIMA

Ja no dubte, no tinc forces per a lluitar. Baix el aigua, quan nade, pense en la força que he d'utilitzar per a viure.
Estic a soles, molt a soles, estic farta de pensar en l'esperança, de que vaig a estar millor en algun altre moment.
Pasen els anys i me sent derrotada, com si el pas de temps m'haguera fet freda, sense ninguna raó evident.
Tinc por, perque me dona por viure i morir. No m'entenc, estic en una lluita continua entre els dos extrems. No estic valenta per a llevar-me la vida, ja ho he intentat, però és que no tinc ja ningun objectiu per a estar en la vida.

Rosa Mª Villalta

1 comentario:

  1. Rosita
    ¿que ocurrió con tu blog?
    Ahora está en catalán, tendré que venir con Enric, jajajajajajaj
    Oye yo dejé tu enlace en mi blog, en tu poema ¿ya no sirve?
    Mándame un correo, te quiero mucho
    Besos, Scarlet2807

    ResponderEliminar