sábado, 13 de agosto de 2011

UN NOU PAS, UNA NOVA VIDA

Una nova vida m'espera, un nou camí;
estic freda a paser de l'estiu,
amb la por d'una xiqueta, pero ja adulta sóc.

L'esperança vullguera que omplira els buits,
eixos buits plens de tristesa que no me deixen eixir,
una nostàlgia que de nada serveix i que cal buidar,
i uns pensaments que deixen una petjada en el meu passar.

Ara, tinc qu'alçar el vol des de zero,
anar a poc a poc sense a caure a terra,
aprendre del meus errors i caminar endavant,
sense mirar cap arrere, perquè importa el pas que done.

Em tinc a mi mateixa, a mí, a la meua ombra;
mes no vull anar a passos ràpids sense assaborir,
sinò caminar espai per a tot el meu entorn assolir,
preferint donar tans sols ú, que molts patint.

Ara, busque trobar una meta xicoteta,
un lloc en mi mateixa on trobar la pau sencera,
un lloc on la meua conciència esté tranquil.la,
un meta que em permeteixa ser jo mateixa.

Ja ni tan sols pense en l'esperança, en l'amor,
dons estic buida i m'he d'omplir de llum i il.lusió,
tans sols done ara un nou pas potser incert,
per a caminar cap avant i no tornar cap arrere mirar.

Rosa Mª Villalta.


2 comentarios:

  1. Nosssssssssaaaaaaaaa muito bom... Gosto de estar aqui...vc tem alma iluminada bj no teu coração um lindo dia!

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias Valquiria, me alegro que te haya gustado. Gracias por tu presencia aquí.
    Muchos besos. Rosa.

    ResponderEliminar