viernes, 6 de enero de 2012

M'agradaria

M'agradaria donar-te un regal,
un regal que durara sempre,
una amistat duradera i sense final,
una actitud positiva que mai vullgeras deixar.

M'agradaria ser valenta i anar cap avant,
no pegar-li voltes al meu cap,
cridar al vent que m'agrada la vida,
i pensar en positiu i voler caminar.

M'agradaria no tindre angoixa i inferioritat,
crèixer com a persona cada dia lluitant,
tindre el coratje per a enfrentar-me a les dificultats,
i deixar la meua por i les ganes de no anar caminant.

Però tan sols sóc una dóna sense forces,
en el que el cap no li deixa funcionar,
en el que l'esperança la pergué fa molts anys,
i no sap com recuperar-la per a viure en pau.

Autora: Rosa Mª Villalta Ballester

1 comentario:

  1. miles de gracias por regalarnos tan magna belleza y sensibilidad en letras, muchos besinos con todo mi cariño.

    ResponderEliminar