sábado, 10 de marzo de 2012

SENSE PODER

Qué absurda és la vida sense sensacions!
Quin embolic és la vida tan plena d'osbtacles!.
Esperant, només, a que el temps passe,
sense desitjar res mes que el dia s'acabe.

Quina distància hi ha per a trobar la serenitat?
Quin és l'equilibri per sentir la seguretat?
On está la confiança, la valentia, la força,
on s'allotja per a anar de pressa i sense temor?

Potser no trobe la seguretat mai en mi mateixa,
potser existisca l'amor mes prop del meu cor,
potser la seguretat siga cosa de un mateix,
però, ací, a soles,  ja no tinc esperança ni fe.

Autora: Rosa Mª Villalta Ballester

2 comentarios:

  1. Animo amiga.
    Sin fe y esperanza se vuelve mas dificil transitar por esta senda.
    Busca...busca dentro de ti, estoy segura que en tu interior hay cosas muy buenas y maravillosas por las cuales vale la pena seguir caminando.
    Rosa muy bella poesia, con un dejo melancolico y triste.
    Te dejo un abrazo grande y calido.

    ResponderEliminar
  2. no digas eso mi linda poetisa, hay muchas cosas bellas en la vida para seguir luchando día a día, solamente por ver la sonrisa de un niño y escuchar el trino alegre de un pajarin,... y muchas cosas más que la madre naturaleza nos regala .Miles de besinos con todo mi cariño y mañana domingo cuando la luna ceda el paso a su amado sol fíjate y veras como en verdad vale la pena nuestra vida. Miles de besinos con todo mi cariño

    ResponderEliminar